2042121204 |
Investiguem per Comprendre: aprenentatge amb propostes d'indagació |
2021-2022 |
Taller. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
10/11/2021 - 19/1/2022 (20 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
Activitat en format virtual |
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Amb el curs pretenem que les persones participants:
Coneguin l'experiència d'Investiguem per Comprendre, els seus principis bàsics i alguns
exemples concrets d'escoles que plantegen propostes d'indagació als seus alumnes.
Siguin capaces de dissenyar propostes d'indagació, d’ajustar els continguts, la forma de
plantejar-los i la seva presentació.
Puguin plantejar com s'organitzaria una proposta d'aprenentatge d'aquestes
característiques a les seves escoles. Horaris, mestres, agrupaments, durada,
avaluació...
|
| |
Objectius |
Amb el curs pretenem que les persones participants:
Coneguin l'experiència d'Investiguem per Comprendre, els seus principis bàsics i alguns
exemples concrets d'escoles que plantegen propostes d'indagació als seus alumnes.
Siguin capaces de dissenyar propostes d'indagació, d’ajustar els continguts, la forma de
plantejar-los i la seva presentació.
Puguin plantejar com s'organitzaria una proposta d'aprenentatge d'aquestes
característiques a les seves escoles. Horaris, mestres, agrupaments, durada,
avaluació...
|
| |
Continguts |
Partirem de les idees prèvies dels assistents sobre la qüestió i del contrast amb exemples de
propostes d'indagació d'escoles que les porten a la pràctica per arribar a l'establiment dels
principis pedagògics en què es fonamenta aquesta proposta. Posteriorment es passarà a la
caracterització de les propostes d'indagació i el seu disseny per part de tots els assistents al
curs. En paral·lel a aquest encàrrec abordarem la construcció de coneixement sobre altres
aspectes importants de l'investiguem per comprendre
|
| |
Observacions |
En el cas de les formacions en línia síncrones, cal identificar-se amb l’usuari XTEC individual i connectar-se amb un dispositiu amb càmera, altaveus/auriculars i micròfon operatius, que s’hauran d’activar a requeriment de la persona formadora"
|
| |
Formador/a |
Albert Díez Vañó
|
| |
Avaluació |
caldrà que els participants assisteixin a les sessions i presentin i comparteixin amb el grup les
tasques encomanades, principalment el disseny d'una proposta d'indagació.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva dels materials i/o de les evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
20/10/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 2 |
dimecres |
27/10/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 3 |
dimecres |
10/11/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 4 |
dimecres |
17/11/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 5 |
dimecres |
01/12/2021 |
1730 |
1930 |
Sessió 6 |
dimecres |
12/01/2022 |
1730 |
1930 |
Sessió 7 |
dimecres |
19/01/2022 |
1730 |
1930 |
|
| |